Επισκέπτες

website hit counter
website hit counters
Απο 5/7/2010

ON - LINE

free counters

AOT & AST

Επικοινωνία

Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Με συγκρατημένη αισιοδοξία και ενθουσιασμό η πρώτη του Α.Σ. Τρίκαλα

Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης η πρώτη προπόνηση της ομάδας του ΑΣ Τρίκαλα, στο Δημοτικό Κλειστό της πόλης.

Με μόνο απόντα τελευταίο απόκτημα, το Γεωργιανό Γκιόργκι Τσιντσάτζε, λόγω υποχρεώσεων με την Εθνική ομάδα της χώρας του, παίκτες και τεχνικό τιμ του ΑΣΤ έπιασαν για πρώτη φορά μπάλα στα χέρια τους για την νέα χρονιά.

Φυσικά προηγήθηκε και ο καθιερωμένος αγιασμός πριν την έναρξη της νέας περιόδου, με σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο της ομάδας να δίνει το παρών, ενώ στο Δημοτικό Κλειστό βρέθηκαν τόσο ο Πρόεδρος του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Τρικκαίων κ. Βασίλης Νάκης, όσο και η Αντιδήμαρχος του Δήμου κα Ελένη Αργυροπούλου – Καλλιάρα.

Στις πρώτες τους δηλώσεις προπονητής και παίκτες ανέφεραν

Βαγγέλης Αγγέλου: «Ξεκινάμε την προσπάθεια από εκεί που σταματήσαμε πέρυσι και ελπίζω να τα καταφέρουμε με την βοήθεια του Θεού. Αυτό που ζητάμε είναι υγεία, ομαδικότητα, εμπιστοσύνη μεταξύ μας και αλήθεια. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την προσπάθεια του προέδρου, από την συσπείρωση των ανθρώπων της πόλης. Η τοπική κοινωνία είναι κοντά στην ομάδα όπως είναι κοντά και στις υπόλοιπες ομάδες της πόλης και ελπίζω να έχουμε όλοι καλά αποτελέσματα. Αυτό που προέχει είναι να βάλουμε τα Τρίκαλα στο μπασκετικό GPS».

ΑJ Abrams: «Είμαι μόνο μερικές μέρες στα Τρίκαλα αλλά περνάω πολύ καλά. Η ομάδα δείχνει πολύ καλά και με την κατάλληλη χημεία μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Είναι μεγάλη μου τιμή να είμαι εδώ και να παίζω στο ελληνικό πρωτάθλημα και πιστεύω ότι θα έχω μία πολύ καλή χρονιά».

Miha Zupan: «Το συναίσθημα είναι υπέροχο. Αυτό είναι κάτι καινούργιο για μένα καθώς τα Τρίκαλα είναι η πρώτη μου ξένη ομάδα. Ήταν επιθυμία μου να παίξω στο εξωτερικό και αποδέχθηκα την πρόταση των Τρικάλων για συνεργασία. Με υποδέχθηκαν όλοι πολύ ζεστά και νιώθω πραγματικά σα να είμαι στο σπίτι μου. Θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου για την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και πιστεύω ότι δεν θα απογοητεύσω τους φιλάθλους».

Tyrell Biggs: «Ερχόμενος από την Αμερική στην Ελλάδα ήξερα ότι τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Είμαι όμως εδώ τέσσερις μέρες και νιώθω υπέροχα. Η πόλη είναι όμορφη, έχει πολύ καλούς ανθρώπους και η επιλογή μου να έρθω εδώ μέχρι στιγμής αποδεικνύεται ιδανική. Θα προσπαθήσω πάρα πολύ και στα παιχνίδια και στις προπονήσεις να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Translate

CHAT


ShoutMix chat widget

Αναγνώστες

Αθλητικές Εφημερίδες

Ο Καιρός στα Τρίκαλα

Blog Archive

AddThis

Bookmark and Share