Επισκέπτες

website hit counter
website hit counters
Απο 5/7/2010

ON - LINE

free counters

AOT & AST

Επικοινωνία

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ !!!

Μετά απο πολύ καιρό απουσίας μου αποφάσισα να επιστρέψω και να συνεχίσω να γράφω για το τι συμβαίνει στις Τρικαλινές ομάδες και να σχολιάζω τα τεκτενόμενα. Τον περασμένο Ιούνιο μου ήρθε η ιδέα και άρχισα σιγά σιγά να γράφω στο προηγούμενο Blog με την ίδια διεύθυνση το όποιο το διεγραψα διότι το είχα παρατήσει λόγω της καθημερινότητας και της έλειψης χρόνου. Αποφάσισα λοιπον να δημιουργήσω το blog απο την αρχή με το ίδιο όνομα και διεύθυνση και να ξαναρχίσω να γράφω, δεν ειμαι δημοσιογράφος αλλά μόνο ένας απλος φίλαθλος που αγαπά τις ομάδες της πόλης του.

Το προηγούμενο Blog ήταν περισσότερο τυπικό και ενημερωτικο χωρίς την δικη μου άποψη, αυτό όμως τώρα θα αλλάξει λιγο αφού εκτος απο την ενημέρωση, θα τοποθετώ τη άποψη μου πάνω στα γεγονότα.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ !!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Translate

CHAT


ShoutMix chat widget

Αναγνώστες

Αθλητικές Εφημερίδες

Ο Καιρός στα Τρίκαλα

AddThis

Bookmark and Share