Επισκέπτες

website hit counter
website hit counters
Απο 5/7/2010

ON - LINE

free counters

AOT & AST

Επικοινωνία

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Νεος γενικός αρχηγός στον ΑΟΤ

Η Π.Α.Ε. Τρίκαλα ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τον Μίλτο Νίκου, ο οποίος αναλαμβάνει την θέση του Γενικού Αρχηγού του ποδοσφαιρικού τμήματος Ο Μίλτος Νίκου έδωσε χθες το βράδυ έδωσε τα χέρια με τον Πλεξίδα και αναμένεται στην προπόνηση να παρουσιαστεί και επίσημα στον προπονητή και στο έμψυχο δυναμικό της ομάδας .

Ο νέος γενικός αρχηγός του ΑΟΤ τόνισε: "Η τιμητική πρόταση του κ. Πλεξίδα δεν μου άφησε περιθώρια να μην δεχθώ την θέση του γενικού αρχηγού στον ιστορικό ΑΟ Τρίκαλα. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι στην ομάδα και να προσφέρω όσα περισσότερα μπορώ από το νέο μου πόστο. Είμαι πεπεισμένος πως ο ΑΟ Τρίκαλα με ενότητα και πολύ δουλειά θα πάει πολύ καλά".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Translate

CHAT


ShoutMix chat widget

Αναγνώστες

Αθλητικές Εφημερίδες

Ο Καιρός στα Τρίκαλα

AddThis

Bookmark and Share